weterynarz komunikacja Europa dla Aktywnych
14 czerwca 2019

Komunikacja lekarz weterynarii – o nas i o projekcie w mediach

Czy lekarz weterynarii “tylko” leczy? Czy zadowolony klient jest ważny w pracy lekarza? Sprawdź jak można skutecznie komunikować się z klientem, co robimy by wspierać lekarzy weterynarii w tym procesie. Wywiad  z praktykującym lekarzem weterynarii i ekspertem w mediach.

Inny lekarz podał zastrzyki pies przestał kuleć – słyszy w swoim gabinecie Paweł Mateńko, lekarz weterynarii. Bada psa. Okazuje się, że te wymaga operacji i długotrwałego leczenia. Co na to właściciel?

- A nie może pan dać takiego samego zastrzyku, jak tamten doktor dał? Żeby pies nie kulał? – dedukuje opiekun.

- Przekonanie klienta o słuszności naszego  postępowania- które nie będzie polegać na podaniu magicznego zastrzyku – to często spory problem. A przecież od tego czy sobie na wzajem zaufamy zależy życie zwierzęcia- mówi Paweł Mateńko. […]

Lekarz tylko leczy?

- Usługi weterynaryjne zostały sprywatyzowane w Polsce, na początku lat dziewięćdziesiątych. Lekarze wiec nie tylko leczą, ale także prowadzą firmy. Skuteczna komunikacja pozwala zarówno lepiej leczyć pacjenta, jak i zadbać o rozwój kliniki- podkreśla Inga Kołomyjska […] “

fragment wywiadu dla “Europa dla aktywnych” Nr 1/2019

.

Zapraszamy do całego wywiadu o  komunikacji między lekarzem weterynarii, a klientem oraz o realizowanym przez nas projekcie COMVET w polskim kwartalniku „Europa dla aktywnych” weterynarz komunikacja Europa dla Aktywnych

wydanym przez Polską Narodową Agencję Programu  ERASMUS+ Unii Europejskiej. Zawiera wiele ciekawych informacji o projekcie, a także wywiad z lekarzem weterynarii , który ciekawie opowiada o komunikacji i wyzwaniach, przed którymi stają lekarze weterynarii na co dzień w swojej praktyce.

.

Żeby powiększyć tekst wystarczy jak klikniesz na artykuł.

Miłej lektury! :)

Komunikacja lekarz weterynarii

Całą publikację znajdziesz tutaj >> 

 

erasmus_comvet_png